بهین طرح چکاد

ساخت وبلاگ

قیمت ساخت دستگاه ATM

رستوران ها ، کلوپ های شبانه ، فروشگاه ها ، پمپ بنزین ها و بسیاری از مکان ها و مشاغل دیگر می توانند از ساخت دستگاه ATM بهره مند شوند. با ساخت دستگاه ATM می توانید سود خود را از طریق هزینه دستگاههای خودپرداز ، از بین بردن هزینه های پردازش کارت اعتباری ، از بین ببرد و به مشتریان این امکان را بدهد که فوراً پول خود را برای صرف در محل خود دریافت کنند. این راهنمای خرید به شما کمک می کند تا تعیین کنید که ساخت دستگاه ATM یک حرکت خوب برای تجارت شما است و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که هزینه آن را بپردازید.

چگونه می خواهیم تصمیم بگیرید که آیا به ساخت دستگاه ATM نیاز دارید یا خیر؟

از آنجا که ساخت دستگاه ATM هزاران دلار هزینه دارد ، مهم است که ابتدا تصمیم بگیرید که آیا می توانید هزینه را توجیه کنید. اگر مشاغل شما با هر یک از معیارهای زیر مطابقت دارد ، باید ساخت دستگاه ATM را در نظر بگیرید.

مشتریان معمولاً می پرسند که نزدیکترین دستگاه خودپرداز در کجا واقع شده است.

روزانه صدها نفر با مشاغل شما قدم می زنند و می توانند خود دستگاه نقدی را ببینند یا علامتی برای آن باشند.

تجارت شما به معاملات نقدی وابسته است.

تجارت شما برای مبلغ کمی معاملات کارت اعتباری متعددی انجام می دهد.

 

 

ساخت دستگاه ATM را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

دستگاه خودپرداز آزاد (Freestanding ATM): یک دستگاه خودپرداز آزاد تجاری یک انتخاب محبوب برای تجارت است . ساخت دستگاه ATM معمولاً برای پمپ بنزین ها ، فروشگاه ها و رستوران ها یافت می شوند.

Countertop ATM: ساخت دستگاه ATM برای این نوع برای آن دسته از مشاغلی طراحی شده اند که فضای کافی برای یک دستگاه پول نقد آزاد ندارند.

دستگاه خودپرداز داخلی: ساخت دستگاه ATM داخلی، نوعی دستگاه نقدی است که معمولاً در بانک ها یافت می شود. نصب آنها معمولاً گرانتر است ، زیرا به کارهای ساختمانی نیاز دارند. اگر مشاغل شما دارای ترافیک سنگین است ، ممکن است ساخت دستگاه ATM داخلی ، در فضای باز انتخاب مناسبی باشد (البته توجه داشته باشید که خطرات سارقان افزایش یافته است).

دستگاه خودپرداز شماره گیری: ساخت دستگاه ATM شماره گیری بیشتر دستگاه های نقدی برای مجهز کردن به یک شبکه پردازش ATM از مودم 56 کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کنند و بنابراین به یک خط تلفن اختصاصی نیاز دارند.

دستگاه خودپرداز بی سیم: ساخت دستگاه ATM بی سیم، برای مشاغلی که اتصال اینترنت پر سرعت دارند (برای مثال یک کانون Wi-Fi یا پردازش کارت اعتباری) می توانند از فناوری بی سیم برای ساخت دستگاه ATM نیز استفاده کنند. این امر نیاز به خط تلفن را تسریع می کند ، معاملات را تسریع می کند و انعطاف پذیری را برای موقعیت مکانی دستگاه نقدی فراهم می کند.

 

هزینه ساخت دستگاه ATM

هزینه ساخت دستگاه ATM با توجه به نوع دستگاه و اجناس به کار برده شده در ساخت دستگاه ATM متفاوت می باشد. کیفیت دستگاه ATM در ماندگاری و افزایش طول عمر آن و در نتیجه کاهش هزینه ها موثر است.

بهین طرح چکاد...
ما را در سایت بهین طرح چکاد دنبال می کنید

برچسب : ساخت دستگاه ATM, نویسنده : بهین طرح چکاد chakad بازدید : 97 تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت: 15:10